sobota, 24 sierpnia 2013

WYJŚCIE Z CIAŁA - OOBE

Witaj nieznajomy :-).

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Ci trochę o OOBE (doświadczeniu poza ciałem).
Co to właściwie jest OOBE? W dużym skrócie jest to wprowadzanie się w stan medytacji, kompletnej relaksacji, dzięki czemu przy odrobinie szczęścia odczujemy wrażenie tymczasowego wyjścia z ciała. Najczęściej są  to praktyki prowadzone w pokoju sypialnym tuż przed zaśnięciem, w kompletnej ciszy lub przy delikatnej, relaksacyjnej muzyce. Jest to bardzo dziwne, ale i niezwykłe uczucie. Można zobaczyć własne ciało w czasie spoczynku lub snu, poruszać się po pokuju, w którym owe ciało się znajduje. Niektórzy opisują nawet przypadki odejścia daleko od tego pokoju, daleko od mieszkania, w którym się znajdujemy.
Długotrwałe i owocne prace przy OOBE prowadził między innymi Robert A. Monroe, założyciel Instytutu Monroe. W tymże instytucie stworzył on technologię synchronizacji półkul mającą na celu ułatwić osiągnięcie stanu wyjścia z własnego ciała.

Powiem Ci szczerze. Parę lat temu parałam się OOBE. Nie udało mi się uzyskać końcowego efektu w postaci całościowego wyjścia z własnego ciała, ale raz przy pewnej sesji poczułam bardzo dziwne wrażenie w nogach. Miałam uczucie, że się unoszą. Wiem, że może wydać Ci się to dziwne. Mi też tak się wydało. A chwilkę po tym zdarzeniu cała koncentracja prysła, ponieważ się przestraszyłam. Do dziś nie wiem czego. Nie kontynułowałam dalszych starań. Dla mnie to za dziwne uczucie. Coś niepojętego. Coś co znajduje się na skraju świadomości...
Ale może Tobie się uda?? Poniżej przedstawiam kilka prostych ćwiczeń na początek. Pamiętaj także, że kluczem do sukcesu jest relaks i rozluźniezie. Zasłoń rolety w pokoju. Zadbaj o to, by w pomieszczeniu było cicho i żeby nikt Ci nie przeszkadzał. Teraz połóż się wygodnie. Leżysz już? Tak najwygodnie jak potrafisz. Oto kilka ćwiczeń. Nie muszą być wykonywane jedno po drugim. Nie musisz robić wszystkich. Zauważ, że masz dużą dowolność.

1. Wizualizacja ciała fizycznego: Spróbuj spojrzeć na swoje ciało z innego punktu tak jakby już z ciała astralnego. Dobra wizualizacja powinna znacznie pomóc.
2. Trąba powietrzna: Wyobraź sobie iż wciągnęła Cię trąba powietrzna i obracasz się w tym wirze z dużą prędkością i do tego wyobraź sobie jak to tornado na szczycie wyrzuca Cię z wiru. Według autorów OOBE powinno nastąpić zaraz po wyrzuceniu.
3. Obroty ciała astralnego: Obracanie się wokół własnej osi ciałem astralnym. Takie obroty powinny wytoczyć ciało astralne z ciała fizycznego. Musisz to czuć, wyobrażać sobie takie obroty podczas pełni relaksu.

Myślę, że tyle wystarczy na początek. Czy zdołałam Cię zainteresować OOBE? Czy próbowałeś już wyjść z ciała? Jeśli tak, to bardzo się cieszę! Napisz w komentarzu swoje wrarzenia i odczucia.

Do jutra!
Wyjście z ciała - OOBE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz