sobota, 24 sierpnia 2013

KRÓTKI POST O... ENIGMIE

Dobry wieczór!

Dosłownie przed chwilą znalazłam jedną z piosenek z mojego dzieciństwa. Ten post piszę jeszcze ze łzami
wzruszenia w oczach. Mowa tu o piosence: Enigma - Return To Innocence.
Może już ją kiedyś słyszałeś? Tak? To piąsia! Mamy podobne gusta muzyczne! Nie? To teraz masz okazję posłuchać!
Enigma jest to projekt muzyczny, którego twórcą jest Michael Cretu. Projekt ten działa od początku lat 90. Charakteryzuje się niezwykle nastrojową muzyką i przepięknymi, dobrze wykonanymi teledyskami. Zresztą sam się przekonaj! Wrażenia opisz w komentarzu :-).





5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog, oby tak dalej! Czekam na kolejne posty i życzę powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za takie miłe słowa! Takie komentarze motywują mnie do działanie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkowo myślałam, że nie wiem tego utworu, bo nazwa nic mi nie mówiła. Jednak,gdy włączyłam link, wspomniałam, że znam ten utwór. Będąc dzieckiem często go słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąsia! Wiedziałam, że znajdzie się ktoś, kto zna tą piosenkę ;).

      Usuń