piątek, 23 sierpnia 2013

PIERWSZY POST TO NIEUDANY POST

Witam Cię bardzo serdecznie na moim blogu!

Jak już napisałam w tytule pierwszy post to nieudany post. Tak jest zawsze. Niby człowiek wie o sobie wszystko, a jak przychodzi co do czego i trzeba wyskrobać parę zdań na swój temat to mózg się buntuje i wyłącza. Wszystko przypomnę sobie pewnie zaraz po napisaniu tego artykułu. Więc może na dobry początek: Jestem Weronika. Miło mi Cię poznać.

Założyłam tego bloga, żeby jakoś pożytecznie spożytkować swój czas i żeby pisać dla Ciebie. Jeśli tak jak ja interesujesz się dobrą lekturą, kosmosem, a nawet magią, albo po prostu szukasz dobrej strony do poczytania w długie wieczory, lub najzwyczajniej w świecie zabłądziłeś w internecie mam nadzieję, że na tym blogu znajdzie się coś co Cię zainteresuje.

Pewnie już zdążyłeś zauważyć, że zwracam się do Ciebie na ty. Według mnie za dużo jest blogów w internecie, w których piszę się Was, albo Wy. A każdy człowiek jest osobną jednostką, która różni się od pozostałych, więc na tej stronie będę się zwracać do Ciebie, bo piszę tu po to byś to właśnie Ty tu zaglądał.
Poza tym od razu jest milsza atmosfera, nie sądzisz?

Na dziś już koniec tego pisania o wszystkim i o niczym. Obiecuję: następny post będzie bardziej konkretny i, mam nadzieję, ciekawy. Jak już tu jesteś to proszę podpowiedz mi o czym pisać artykuły, by były interesujące w ankiecie po prawej stronie. Możesz także zostawić komentarz ze swoją opinią na którą czekam z niecierpliwością.

Życzę miłego dnia. Pa!

5 komentarzy:

  1. Witam, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. Choć nie interesuję się magią, chętnie tu jeszcze zajrzę, bo Twój pierwszy post uważam za udany:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa. Chyba dobrze wiesz ile znaczy pierwszy komentarz ;-).

      Usuń
  2. Jak widać powyżej pierwszy post wcale nie musi być nieudany :). Życzę powodzenia w blogowaniu i osobiście uważam, że tło strony jest całkiem fajne, takie klimatyczne. Co najważniejsze- tekst jest przy nim czytelny (przynajmniej ja nie mam problemu). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno- jeżeli nie jest to Twój zamierzony zabieg, to wyłącz sobie weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy, bo wiem, że niektórych to może zniechęcić.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że tu zajrzałeś i nie miałeś problemu z rozczytaniem się :-). I dziękuję za tą cenną wskazówkę. Weryfikacja jest już wyłączona i nikomu dłużej nie będzie przeszkadzać.

      Usuń