sobota, 31 sierpnia 2013

DZIEŃ BLOGERA I PODZIĘKOWANIA

Witam :).

Na początku chciałabym złożyć serdeczne życzenia wszystkim blogerom z okazji międzynarodowego dnia blogera ;).

Chciałabym Wam także podziękować tego, że tak ciepło przyjęliście mnie do blogosfery, i chociaż bloguję dopiero niespełna tydzień "poznałam" tylu ciekawych ludzi, którzy mnie inspirują i motywują do dalszej pracy i do tworzenia coraz to lepszych wpisów. Szczególne podziękowania oczywiście dla moich kochanych obserwatorów, na których witryny wchodzę codziennie czekając na nowe wpisy ;).

Wiem, że to nie mój styl pisania, i że normalnie piszę do drugiej osoby, ale po prostu nie wiedziałam jak to inaczej ująć. Obiecuję, że następny post będzie już normalny ;).

Do następnego wpisu!

2 komentarze:

  1. Może trochę za późno, ale życzę abyś dalej się rozwijała prowadząc swojego bloga, bo to on z biegiem czasu może się stać nieodloczną częścią nas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tak miłe słowa nigdy nie jest za późno ;). Dziękuję za życzenia i również pozdrawiam.

      Usuń