poniedziałek, 2 września 2013

NOMINACJA

Cześć!

Zostałam nominowana do LBA przez http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/  za co jej serdecznie dziękuję :).
''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za ''Dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań  otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Pytania:

         1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Jestem typem osoby, która uwielbia pisać więc pomyślałam, że blog będzie dla mnie ciekawym sposobem spędzenia wolnego czasu :).

     2. Ulubiony aktor?
Zdecydowanie Natalie Portman za role w V jak Vendetta i Leonie Zawodowcu.
       3. Masz jakieś hobby? Jakie?
Uwielbiam pisać wiersze i od czasu do czasu rysować  ;).

      4. Dlaczego wybrałaś taką nazwę dla swojego bloga?
Od kiedy postanowiłam założyć bloga myślałam o tej nazwie.

    5.  Ulubiony przedmiot w szkole?
       Trudne pytanie… Chyba muzyka, bo mamy fajną nauczycielkę.

       6. Ulubiony owoc?
Brzoskwinia

    7. Lubisz przerabiać ciuchy?
Nie, to nie dla mnie. Głównie z powodu braku talentu do szycia.

    8. Jesteś tolerancyjna?
Myślę, że tak.

 9.  Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie rocka. Chyba jedynym wyjątkiem od tego jest projekt Enigma. Jeszcze trochę metalu, którym zaraziła mnie koleżanka z kolonii ;).

  10.  Co Cię inspiruje?
Inspiruje mnie epoka średniowiecza. Uwielbiam oglądać różne zamki i budynki z tego okresu.

11.  Ktoś namówił Cię do założenia bloga czy to był Twój pomysł?
To był tylko i wyłącznie mój pomysł ;).

Pytania do nominowanych:
1. Ulubiony zespół muzyczny?
2. Co Ci daje pisanie bloga?
3. Gdzie chciałbyś mieszkać w przyszłości?
4. Jaki kraj chciałbyś zwiedzić?
5. Kto Cię inspiruje?
6. Masz jakieś zwierzątko?
7. Gdybyś miał do wydania milion złotych na co byś je wydał?
8. Twoje motto życiowe?
9. Ulubiona książka?
10. Co chcesz robić za 10 lat?
11. Ulubiony film?

Nominowani:

To już chyba wszystko. Pozdrawiam :).

14 komentarzy:

  1. Hej dziękuje, bardzo się cieszę, oczywiście wezmę udział w zabawie pozdrawiam Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dzięki, z chęcią wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, 7 mamy identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja mam wielki talent do robótek ręcznych ;).

      Usuń
  5. Hej. Ciekawe te nominacje! Można się czegoś o kimś dowiedzieć.. I jest przy tym dobra zabawa!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo nie poczekasz, bo wpisy staram się dodawać codziennie :).

      Usuń